• Donation Drive: We're looking to pull in enough donations to cover the server expenses for August and September ($140). Rest assured that the website will remain paid regardless of whether we meet our goal, but things will be financially tight for us until about mid September. Any donations that come in, in the interim, will really help ease things for us. See donation information for further details as well as information about our donation process. Thank you!
AmatsuOtaku
Reaction score
133

Profile posts Latest activity Postings Post Areas About

  • Can't believe some people are still trying to demolish LGBTQ+ rights in the middle of pride month. Says a lot about our society
    AmatsuOtaku
    AmatsuOtaku
    I'm a pansexual in love with a bisexual girl and we're both proud to be together. I don't see why people are still being homophobic, transphobic etc. like we all deserve equal rights and respect anyway. We're all human.
    KatsuTheCat
    KatsuTheCat
    yeah I agree.
    the thing happening in England rn is horrible.
    So apparently there's no one correct way to spell Crona's name.
    People use Crona, Krona, Kurona, Chrona, and Khrona. I believe the original was Kurona and the Americanized version was Chrona. Translations yay
    KatsuTheCat
    KatsuTheCat
    just like there's no correct way too spell Shakespeare
    I think I'm actually in love with Crona.
    Every time they appear onscreen I get a surge of happiness, regardless of what's happening.
    This is my first fictional crush I don't know how to deal with this-
    AmatsuOtaku
    AmatsuOtaku
    Nope I lied, whenever someone even mentions their name-
    AAHHHHHH
    Also Crona doesn't deserve anything that's happening to them
    I'm finally gonna stop putting it off and finish Soul Eater-
    sees Crona being sad
    Oh god I regret everything
    cries while still staring at the screen
    So I guess I regularly wake up at 3 AM now.
    KatsuTheCat
    KatsuTheCat
    I think the earliest i've gotten up recently is quarter too 7. on weekends I literally get up at 9.
    Being in a rp with someone whose timezone is 6 hours ahead of you ;-;
    Afternoon for me, probably the middle of the night for them
    Oh my god I forgot I had tea brewing and I left it for 20 minutes xD
    Still gonna drink it anyway lmao
    AmatsuOtaku
    AmatsuOtaku
    I regret everything and nothing at the same time
    Pretty sure this is the earliest I've ever been online to rp lol

    Also where tf did my last partner go it's been like 3 days xD
    I'm seriously considering not sleeping tonight so
    I can be online with le other time zone friendos and fellow insomniacs at 3 in the morning lol
    AmatsuOtaku
    AmatsuOtaku
    Okay I realized I was wrong, I'm tired af xD
    See y'all tomorrow
    All I ask for is for me and my rp partners in different time zones to be online at the same time for once. This is why I wake up at 5 in the morning... Last seen at 3 AM AAAHHHH-
    The last reply to my rp was yesterday around 4 AM but it feels like it's been WAY longer than that lol
    Friendo where are youuuu ;-;
    Honestly things are a lot slower on here than on RPN. It's kind of a shame 'cause there's lots of great roleplayers here and cool rps going on, but it's so. slow.
    When you get up early to rp but none of your 1x1 partners are online... xD
    I'm a short sleeper, I literally go to bed at 11 pm and get up at 5 am
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top